آخرین اخبار

کشف ۹ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در مازندران

مدیر‌کل امور مالیاتی مازندران با اشاره به ۶۵ بازرسی ویژه در دو سال اخیر گفت: با بازرسی‌ها و بررسی‌های انجام شده، ۹ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در دو سال اخیر کشف شد.
اشتراک گذاری
12 خرداد 1403
کد مطلب : 3007

Visits: 0

محسن اسلامی مدیر‌کل امور مالیاتی مازندران، در جمع خبرنگاران گفت: ردیابی و شناسایی واحدها و کلینیک‌های زیبایی که فرار مالیاتی دارند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از فرار مالیاتی در سال‌های اخیر اقدامات متعددی انجام شد، افزود: بخشی از مؤدیان برای فرار مالیاتی راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران به فرار مالیاتی مودیان اشاره کرد و افزود: گزارش‌ در بخش پزشکان مربوط به استفاده نکردن از دستگاه پوز بوده که تاکنون هزار و ۵۴۰ گزارش فرار مالیاتی ثبت شده است.

اسلامی با بیان اینکه همه پرونده‌ها رسیدگی و بررسی می‌شود، گفت: کلینیک‌های جراحی زیبایی در استان شناسایی و بازرسی ویژه انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ کلینیک جراحی زیبایی متخلف افزود: ۱۰ کلینیک و ۵۸ پزشک شناسایی شدند که در ازای عملکرد سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ حدود ۷۱۴ میلیارد تومان کتمان درآمد داشتند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران همچنین تاکید کرد: ۲ هزار و ۶۲۰ گزارش از طریق سامانه سوت زنی داشتیم.

اسلامی با بیان اینکه ۶۵ بازرسی ویژه در طول دو سال داشتیم بیان کرد: ۹ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در ۲ سال اخیر کشف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *