آخرین اخبار

کرایه تاکسی در ساری ۳۰ درصد افزایش یافت

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس‌های درون شهری مرکز مازندران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اشتراک گذاری
12 خرداد 1401
کد مطلب : 282

Visits: 0

سجاد اسدی ذغالچالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کرایه تاکسی در ساری طی دو یا سه سال هیچگونه افزایشی نیافته بود، گفت: نرخ کرایه های مصوب برای افراد بالای ۶ سال قابل اجرا است و همچنین در ۶ ماه اول سال از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح  و در ۶ ماه دوم از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح، ۴۰ در صد به نرخ مصوب اعلام شده اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت : نرخ مصوب کرایه ناوگان حمل و نقل در مسیرهای مختلف و در شرایط کرونایی تا اطلاع بعدی برای تمام خودروهای عمومی درون شهری مرکز استان لازم الاجرا است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب، می‌توانند مراتب را به صورت کتبی همراه با کد شناسایی خودروی مربوطه به همراه آدرس دقیق خود به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

اسدی از احتمال افزایش ناچیز کرایه تاکسی شهر ساری در طی دو سه ماه آینده خبر داد و افزود: این طرح در ماه‌های آینده در جلسه شورای اسلامی این شهر مطرح می‌شود و در صورت تصویب، نسبت به اطلاع‌رسانی و اجرای آن اقدام می‌شود.

وی از افزایش ۷۰ تا ۱۳۰ درصدی روغن و دیگر قطعات مصرفی خودرو در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: با توجه افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه شهر ساری، این میزان باز هم جوابگوی نیازهای رانندگان تاکسی نیست و در برخی شهرها از جمله تهران نرخ کرایه تاکسی در زمان ترافیک کیلومتری محاسبه می‌شود.

 کرایه تاکسی در ساری ۳۰ درصد افزایش یافت
 نرخ جدید کرایه تاکسی شهر ساری مرکز مازندران در سال ۱۴۰۱

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از توزیع و نصب نرخ کرایه مصوب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مرکز استان مازندران در سال ۱۴۰۱ در  سطح ایستگاه‌های خیابان‌های سطح شهر و بر روی شیشه خودروهای تحت نظارت این سازمان برای مشاهد شهروندان و مسافران خبر داد و با هشدار نسبت به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط برخی از رانندگان، افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده نرخ کرایه که بر روی شیشه خودرو و همچنین ایستگاه های سطح شهر نصب شده است، نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را از مبادی مشخص شده با اعلام کد یا پلاک تاکسی به بازرسان حاضر در خطوط و نهادهای نظارتی گزارش دهند.

اسدی همچنین از نوسازی ۹۰ دستگاه خودروی تاکسی فرسوده شهر ساری در سال گذشته خبر داد و گفت که این طرح در سالجاری نیز برابر تسهیلات و سهمیه در نظر گرفته شده در دست اقدام است.

ساری مرکز مازندران ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم‌اکنون بیش از سه هزار دستگاه تاکسی و ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مردم این شهر خدمت رسانی می‌کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *