آخرین اخبار

کارت قرمز استاندار مازندران به مدیر امور اراضی/ اخراج «درخشان» از کارگروه رفع موانع تولید

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد.
اشتراک گذاری
28 دی 1401
93 بازدید
کد مطلب : 839

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پیش از ظهر امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با موضوع مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی برگزار شد، در بررسی مشکلات در این کارگروه بررسی مشکل سرمایه‌گذاری که مدت‌ها درگیر کاغذبازی اداری برای تغییر کاربری زمین بنگاه اقتصادی خود بود، در دستور کار قرار گرفت.

مدیر این بنگاه اقتصادی از بهرام درخشان مدیر امور اراضی استان شکایت کرد که سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با اعلام اینکه بهرام درخشان همین امروز استعفا دهد و دیگر در جلسات حضور پیدا نکند، اظهار کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز هرچه سریع‌تر مدیر امور اراضی را برکنار کند، در غیر این صورت خود رئیس سازمان جهاد کشاورزی برکنار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکننده توجهی ندارد، خاطرنشان کرد: مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان مخالف اولویت‌های دولت در حرکت بوده است.

استاندار مازندران ادامه داد: درخشان باید استعفای خود را هرچه سریع تر بنویسد؛ چراکه زمینه نارضایتی مجموعه مدیریت استان و فعالان اقتصادی را فراهم کرده است.

حسینی‌پور گفت: حمایت از سرمایه‌گذار جز اولویت‌های ما در استان است که باید مدیران این مهم را در دستور کار قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *