آخرین اخبار

چرا سقف سوختگیری بنزین محدود شده است؟

میزان سوختگیری بنزین در هر نوبت در کارت‌های آزاد از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
08 شهریور 1401
کد مطلب : 627

Visits: 0

رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: تعداد پالایشگاه‌های موجود کشور، امکانات بارگیری در انبار‌ها و تعداد ماشین‌ها حمل سوخت ظرفیت مشخص و محدودی دارند و با توجه به افزایش بی سابقه مسافرت‌ها در چند روز اخیر برخی جایگاه‌های سوخت با مشکل در عرضه سوخت مواجه شدند.

او افزود: هیچ کمبود بنزین در استان وجود ندارد بلکه در بحث انتقال سوخت به جایگاه‌ها ترافیک شدید جاده‌ها سبب کندی حرکت خودرو‌های حمل سوخت شده است.

رجب پور ادامه داد: شرایط و ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران به گونه است که در برخی مواقع تا خودروی حمل سوخت بخواهد به جایگاه برسد برخی جایگاه‌ها بدون سوخت شده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری در خصوص تغییر روند سوختگیری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: این یک تصمیم کشوری است تا همه مردم بتوانند یکسان از این خدمات برخوردار شوند و جایگاهی بدون سوخت نمانند.

او افزود: طرح منطقه‌ای کردن سهمیه بنزین با هدف توزیع پایدار فرآورده‌های نفتی و مدیریت توزیع آن اجرا می‌شود تا میزان سوخت بین مردم تقسیم و وقفه‌ای در دریافت سوخت ایجاد نشود./باشگاه خبرنگاران جوان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *