آخرین اخبار

وزارت فرهنگ به وظیفه حمایتی در قبال همکاران رسانه‌ای متعهد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با مشکلات ایجاد شده برای خبرنگاران طی حوادث اخیر کشور تصریح کرد: وزارتخانه به دنبال کمک به حل مشکل خبرنگارانی است که در رابطه با وظایف خاص خبرنگاری و حوزه کاری و حرفه ای خود دچار مشکل شده اند.
اشتراک گذاری
14 آبان 1401
66 بازدید
کد مطلب : 754

محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه ۱۳ آبان در حاشیه نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در غرب استان مازندران در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا درباره خبرنگاران بازداشت شده طی حوادث اخیر کشور تصریح کرد: وظیفه وزارتخانه است که برای هر خبرنگاری که در فضای حرفه ای و صنفی دچار مشکل شده باشد، پیگیر موضوع شود که همین امر نیز تا امروز دنبال و بخش عمده ای رفع مشکل شده اند.

اسماعیلی اضافه کرد: اگر خبرنگارانی در رابطه با وظایف خاص حرفه ای دچار مشکل شده اند که حتما باید از سوی وزارتخانه کمک کنیم تا مسئله آنان با  کمترین مشکل حل شود، اما اگر دچار مسائلی خارج از حوزه حرفه ای و کاری شده باشند، طبیعتا باید در حوزه های مرتبط رسیدگی و جمع بندی شوند.

دکتر اسماعیلی تاکید کرد وزارتخانه متبوع، خانه و ملجأ همه اهالی فرهنگ،  هنر و رسانه است و از فعالیت های صنفی و حرفه ای آنان پشتیبانی می‌کند./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *