آخرین اخبار

نساجی در انتظار جامی دیگر / اما و اگر‌های سوپرکاپ استقلال نساجی

دو تیم استقلال و نساجی به عنوان قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال کشور برگزار کننده دیدار سوپرجام در تاریخ 11 آبان خواهند بود.
اشتراک گذاری
03 آبان 1401
74 بازدید
کد مطلب : 737

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس از ساری، انتظار طولانی در حال به سر رسیدن است و بالاخره قرار است سوپرکاپ فوتبال ایران به‌زودی و قبل از جام جهانی برگزار شود.

دو تیم استقلال و نساجی به عنوان قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال کشور برگزار کننده دیدار سوپرجام در تاریخ ۱۱ ماه آبان خواهند بود.

با اعلام سازمان لیگ قرار بود این دیدار در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شهر سیرجان برگزار شود که این مساله مورد رضایت دو باشگاه استقلال و نساجی قرار نگرفت.

انتخاب سیرجان به عنوان محل برگزاری بازی موضوعی است که باعث تعجب دو باشگاه شده و آن‌ها موافق برگزاری بازی در این شهر نیستند.

با توجه به اینکه این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود، نظر باشگاه نساجی این است که با قرعه‌کشی بین ورزشگاه آزادی و وطنی، محل برگزار مسابقه انتخاب شودد.

 از طرفی براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال نیز راغب به میزبانی سیرجان نیست و مسائلی مانند بُعد مسافت باعث شده آنها حتی به برگزاری بازی در اصفهان راضی باشند.

به هرحال باید دید که تا زمان برگزاری این دیدار، چه اتفاقی می‌افتد و با وجود نظر مخالف دو باشگاه، چه تصمیمی گرفته می‌شود.

* توافق نساجی و استقلال برای میزبان جدید سوپرجام

باتوجه به رضایت هر دو باشگاه برای تغییر میزبان، به نظر می‌رسد سازمان لیگ نیز مخالفتی با این موضوع نداشته باشد و حالا در جدیدترین اتفاق، استقلال و نساجی توافق کردند که برای تعیین میزبان از سازوکار قرعه کشی استفاده کنند.

به این ترتیب قرعه‌کشی بین گزینه‌های موجود میزبان جدید رقابت سوپرجام را معرفی می‌کند.

 این در حالی است که با توجه به حضور استقلال در تهران و برگزاری تمرینات نساجی در این شهر، شاید ورزشگاه آزادی میزبانی ایده‌آل برای این دیدار باشد.

سازمان لیگ در نظر دارد این بازی را چهارشنبه هفته آینده برگزار کند.

 گفته می‌شود این بازی به احتمال قوی در استادیوم نقش جهان یا آزادی برگزار می‌شود اما  به دلیل عدم حضور تماشاگر، مازندران برای نخستین بار میزبان جام و رویدادی مهم در فوتبال کشور باشد.

به گزارش فارس، باید صبر کرد و دید سازمان لیگ چه تصمیمی در خصوص میزبان این دیدار مهم خواهد گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *