آخرین اخبار

میدان بار ساری به زودی منتقل می‌شود

فرماندار مرکز استان مازندران از بهره‌برداری ۲۱۱ پروژه ویژه هفته دولت در شهرستان ساری خبر داد.
اشتراک گذاری
31 مرداد 1401
72 بازدید
کد مطلب : 585

محمدعلی نوبخت صبح امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دولت در مرکز استان، اظهار کرد: زندگی شهید رجایی بهترین شعار برای تبلیغاتش بود، کار و تلاش توجه به همه مردم و پیگیری امور تا حصول نتیجه باید در دستور کار خودمان قرار دهیم.

وی گفت: برای همگرایی هر ماه جلسه‌ای را یا حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، دو نماینده مجلس و شهردار بزای بررسی وضعیت شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار ساری تعداد پروژه‌های عمرانی شهرستان ساری در هفته دولت را ۲۱۱ مورد اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها توسط ۲۳ دستگاه اجرایی با اعتباری ۵۵۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای بهره‌برداری ۳۸۴ واحد مسکن مهر و هفت واحد مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: در حین اجرای این پروژه‌ها هزار و ۵۱ نفر مشغول کار شدند.

فرماندار مرکز استان مازندران به کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمرانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز بای این پروژه‌ها ۳۲۳ میلیارد تومان است.

وی تعداد پروژه‌های رها شده در شهرستان ساری را ۴۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها تبدیل به قلک ادارات شده بود که بنا داریم این رویه را تغییر بدیم و  پروژه‌ها به سرانجام برسانیم.

نوبخت مهمترین پروژه‌های مرکز استان را احداث کارخانه زباله‌سوز، انتقال میدان بار و تکمیل پل روگذر سه راه جویبار اعلام کرد و گفت: برای تکمیل زباله‌سوز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بر اساس اعلام مسؤولان این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار مرکز ساری در ارتباط با وضعیت میدان بار ساری، افزود: در پیگیری‌های انجام شده مقرر شده ۹۰ غرفه در شهریورماه آماده شود و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان این مجموعه ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور ۱۳۴ پروژه مصوب شد که بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است  که ۳۱۰ میلیارد تومان این پروژه‌ها تخصیص یافته است./فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *