آخرین اخبار

معاون استاندار مازندران: پیگیر اختصاص سه کشتی به بندر امیرآباد هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد دادند سه کشتی به بندر امیرآباد اختصاص داده شود در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.
اشتراک گذاری
11 آذر 1401
کد مطلب : 807

Visits: 0

به گزارش جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می بایست برنامه های ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در برنامه عملیاتی رشد اقتصادی استان به صورت مستمر پیگیری و نظارت نماید، افزود: این دستگاه ها موظف هستند گزارش نظارتی خود را در جلسات ستاد رشد اقتصادی استان ارایه کنند.

وی ادامه داد: هدف گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آنها می بایست دربدنه مدیریتی و کارشناسی دستگاهای اجرایی در سطح استان و شهرستان ها تبدیل به یک گفتمان شود.

معاون استاندار مازندران گفت: طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا در دستور مدیریت ارشد استان و جهاد کشاورزی قرار دارد و نسبت به تعیین برش روستاهای هدف می بایست اقدام لازم صورت گیرد و همچنین تخصص های هر روستا و محصولات برندینگ روستاهای هدف می بایست به فرمانداران اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *