آخرین اخبار

مشکلات قطعی برق مازندران در تابستان امسال کاهش می‌یابد

Visits: 0سید کاظم حسینی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران در ساری افزود: در سال گذشته خاموشی خارج از برنامه و قطعی برق در نقاط مختلف استان چشمگیر و باعث گلایه شهروندان شده بود اما در تابستان امسال به طور حتم مشکلات تابستان ۱۴۰۰ در توزیع برق را نخواهیم داشت. وی با بیان […]

اشتراک گذاری
02 خرداد 1401
کد مطلب : 216

Visits: 0

سید کاظم حسینی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران در ساری افزود: در سال گذشته خاموشی خارج از برنامه و قطعی برق در نقاط مختلف استان چشمگیر و باعث گلایه شهروندان شده بود اما در تابستان امسال به طور حتم مشکلات تابستان ۱۴۰۰ در توزیع برق را نخواهیم داشت.
وی با بیان این که، مردم مازندران سال گذشته ۲ هزار و ۱۵۶ مگاوات برق مصرف کردند، گفت: پیش بینی می شود این رقم برای سال جاری حدود پنج درصد به نسبت سال قبل آن افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: مازندران یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که به طور حتم با برنامه ریزی اصولی در تابستان امسال درصدد خدمات‌رسانی مطلوب به این مشترکان هستیم.
حسینی تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق در تابستان امسال هم باید با جدیت در دستور کار و اقشار مردم قرار گیرد و طبق برنامه ریزی وزارت نیرو دستگاه های اجرایی در سال جاری موظف به کاهش ۳۰ درصد مصرف برق از سوی کارکنان خود هستند و از مدیران ادارات می خواهیم که در بحث صرفه جویی در مصرف برق نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در این نشست معرفی محصول یک شرکت دانش بنیان با هدف جلب حمایت و بررسی موانع توسعه ای منطبق با منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارائه گزارش اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران در حوزه ورزش و تقدیر از افتخار آفرینان عرصه ورزش استان در مجامع ملی و بین المللی و تشریح سیاست های اقتصادی دولت در دستور کار قرار گرفت./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *