آخرین اخبار

مسابقات جام جهانی قطر۸۰۰ تماشاگر از ۲ استان شمالی مازندران و گلستان دارد

فوتبال‌دوستان استان‌های مازندران و گلستان که از ماه‌ها پیش برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر روزشماری می‌کردند، طبق آمار رسمی ۸۰۰ تماشگر اکنون خود را آماده کرده‌اند تا با سفر به این کشور، از نزدیک تماشاگر حساس‌ترین رقابت‌های تیم ملی ایران در مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان باشند.
اشتراک گذاری
29 آبان 1401
کد مطلب : 800

Visits: 0

این دوره‌ جام جهانی که برای نخستین بار در فصل پاییز برگزار می شود به دلیل همجواری با کشور ما، شور و اشتیاق خاصی را در دل فوتبال‌دوستان ایرانی برای حضور و دیدن این مسابقات برانگیخته است و بسیاری برای شرکت در این همایش مهیج فوتبالی از مدتها پیش آماده شده اند.

هرچند که تنها چند ساعت تا آغاز مهم‌ترین رقابت های فوتبالی جهان باقی مانده است و این مسابقات از امروز با برپایی آیین افتتاحیه آغاز و فردا با برگزاری نخستین دیدار جام بین تیم های ملی قطر و اکوادور رسما شروع خواهد شد، اما به دلیل برگزاری نخستین دیدار تیم ملی کشورمان برای روز دوشنبه (۳۰ آبانماه) سفرهای تماشاگران این ۲ استان برای روزهای آینده برنامه ریزی شده و برخی از فوتبال‌دوستان مازندرانی و گلستانی دارنده بلیت مسابقات تیم ملی کشورمان، سفر خود به قطر را به آخرین ساعات موکول کرده و هنوز در کشور حضور دارند.

مسابقات جام جهانی قطر۸۰۰ تماشاگر از ۲ استان شمالی مازندران و گلستان دارد

۸۰۰ بلیت جام جهانی سهم مازندران و گلستان

در این ارتباط دبیر هیات فوتبال مازندران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هفته های گذشته بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، بلیت های خریداری شده مربوط به هر استان به هیات آن استان واگذار شد اما برای استان های گلستان و مازندران پایگاهی در شهرستان ساری در نظر گرفته شد و در ۲ روز فرایند تحویل آنها انجام شد.

سجاد یگانه با بیان این که از ماه ها قبل حدود یکهزار نفر از مازندران و گلستان آمادگی خود را برای تماشای مسابقات فوتبال ملی پوشان در جام جهانی قطر اعلام کرده بودند، گفت: اما در نهایت ۸۰۰ نفر به صورت قطعی از این ۲ استان به قطر سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: بلیت ها در پاکت دربسته در اختیار سرگروه ها قرار گرفت که مربوط به افرادی است که آن فرد را به عنوان سرگروه انتخاب کرده اند و همه آنان نیز برای دریافت مراجعه کردند.

دبیر هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ناظر فدراسیون فوتبال ۸۰۰ بلیت به حدود ۲۵۰ نفر در استان های مازندران و گلستان اختصاص داده شده است که درصد زیادی از آنها را مازندرانی ها تشکیل می دهند.

بنا بر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ۲۱ هزار بلیت رقابت های جام جهانی قطر، به ایرانی ها اختصاص یافته است.

دبیر هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: برخی از افراد بلیت یک، ۲ و یا هر سه دیدار تیم ملی ایران را تهیه کرده اند که قیمت بلیت دیدارهای ایران از ۲۰۰ تا ۸۰۰ ریال قطر (۲ تا ۶.۵ میلیون تومان) تعیین شده بود.

یگانه گفت: سفر فوتبال دوستان مازندرانی و گلستانی به کشور قطر از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی و انجام قرعه کشی، با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه شد و طبق برنامه به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذرماه در ورزشگاه های خلیفه، احمد بن علی و الثومه قطر به مصاف حریفان خود خوداهد رفت.

در این دوره هماننده دوره قبلی جام جهانی، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و از هم اکنون میلیون ها ایرانی چشم انتظار رقابت تیم ملی ایران و افتخارآفرینی ملی پوشان در این رقابت ها هستند./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *