آخرین اخبار

متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت عدم تامین آورده حذف می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : آن دسته از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط هستند و برای آنان پیامک واریز وجه ارسال شده اگر نسبت به تامین آورده اولیه اقدام نکنند نفراتی از اولویت های بعدی جایگزین آنها خواهند شد.
اشتراک گذاری
15 تیر 1401
کد مطلب : 415

Visits: 0

سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سهمیه استان مازندران در طرح نهضت ملی مسکن سالیانه ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد است که هیچ مشکلی در بخش زمین نداریم چراکه زمین برای ۲ سال آینده تامین شده است و تا چهار سال آینده نیز تامین خواهد شد.

وی افزود: در بعضی از مناطق پیمانکاران وارد فعالیت های ساختمانی شده اند و در برخی نقاط هم زمین در اختیار پیمانکاران قرار گرفته که به زودی عملیات اجرایی شروع می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران درباره آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان مازندران که تکلیفشان مشخص نشده است گفت: به تمام کسانی که واجد شرایط شناخته شده اند پیامک ارسال شد تا نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کنند اما اگر آورده نقدی را به موقع واریز نکنند نفراتی از اولویت های بعدی جایگزین آنها می شوند.

نظری تصریح کرد: اگر کسی واجد شرایط است و برای او پیامک ارسال نشده موضوع را از طریق سایت پیگیری و چنانچه نتیجه نگرفت به اداره راه و شهرسازی شهرستان مربوطه مراجعه نماید.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان مازندران اظهار کرد: بیش از ۷۰۰۰ واحد به مرحله اجرا رسیده که به زودی چندین پروژه دیگر به این رقم افزوده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که پالایش آنها تقریبا در حال اتمام است و ثبت نام مجدد نیز از روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می شود و متقاضیان می توانند جهت نام نویسی به سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و اقدام کنند./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *