آخرین اخبار

قتل بخاطر ۲۵۰ هزار تومان

اختلاف مالی بین دو دوست بخاطر ۲۵۰ هزار تومان سبب نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در نوشهر شد.
اشتراک گذاری
08 فروردین 1402
87 بازدید
کد مطلب : 991

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستا‌های حومه شهرستان نوشهر، تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه محلی از شاهدان عینی حادثه و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی دریافتند، افرادی به دلیل اختلافات مالی بین دو نفر از دوستانشان به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: در این درگیری مردی ۴۵ ساله از طرفین دعوا بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفت و حین انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد و به قتل رسید.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه متهمان به نزاع و درگیری پس از وقوع قتل از صحنه متواری شدند، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۴ متهم اصلی این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ درویشی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *