آخرین اخبار

خانه تکانی حدادیان در نساجی

"رضا حدادیان" مالک نساجی خانه تکانی در این باشگاه را با برکناری مدیرعامل آغاز کرده و امروز سه‌شنبه "ایزد سیف الله پور" با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مسولیت مدیرعاملی نساجی خداحافظی کرد.
اشتراک گذاری
09 خرداد 1402
کد مطلب : 1104

Visits: 0

در مطلب سیف الله پور در فضای مجازی آمده است:‌ “سه فصل حضور در باشگاه نساجی به عنوان قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم فوتبال در مازندران بی شکل مایه مباهات بود حال آنکه تقدیر بر جدایی است تشکر خاضعانه از آقای صنیعی فر داشته باشم که پیشنهاد همکاری با این باشگاه را به من داد و در ادامه رضا حدادیان. “

او در متن خود آورده است: “همچنین اعضای هیات مدیره و اعضای تیم در این سه سال از همه مهمتر تماشاگران دوست داشتی نساجی آنان که نساجی برای آنها فراتر از یک تیم فوتبال است و خدا گواه است در این سه سال با اشک های آنها گریستم و با خنده هایشان به سر ذوق آمده ام. “

پیشتر مالک باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که: بعد از باخت سنگین نساجی در مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی از هرناندز ناامید شدیم و به فکر انتخاب یک مربی شناسنامه دار برای فصل جدید هستیم.

رضا حدادیان افزود: برنامه ریزی ما برای انتخاب هرناندز به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بود اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته باعث شد هیات مدیره باشگاه از عملکرد این مربی دلسرد شود.
وی خاطر نشان کرد: باید با هرناندز صحبت کنیم و برنامه وی را برای فصل بعد بخواهیم و شاید یک فرصت دیگر به این سرمربی بدهیم اما در نهایت در روزهای آینده به جمع بندی قطعی می رسیم.
مالک باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: به طور حتم در صورت توافق با یک مربی شناسنامه دار با هرناندز لغو قرارداد خواهیم کرد چراکه معتقدیم شیشه عمر مربی گری وی پس از بازی با پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی به پایان رسیده است.

خانه تکانی حدادیان در نساجی/ آقای مدیرعامل خداحافظی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *