آخرین اخبار

ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در نیمه دوم امسال

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از ثبت نام جدید متقاضیان نهضت ملی مسکن در نیمه دوم امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
کد مطلب : 276

Visits: 0

نظری گفت: ثبت نام جدید طرح نهضت ملی مسکن فعلا متوقف شده است تا افرادی که در این طرح نام نویسی کرده اند ساماندهی شوند اما در نیمه دوم امسال ثبت نام جدید این طرح انجام خواهد شد.

او می‌گوید: عملیات اجرایی ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در مازندران دیروز سه شنبه ۱۰ خرداد در ۱۰ شهر استان آغاز شده است.

نهضت ملی مسکن طرحی برای خانه دار کردن مردم در دولت سیزدهم است که مقرر شده در چارچوب این طرح سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان با شرایط خاص شود که سهم مازندران از این طرح سالانه ۳۸ هزار و در مجموع ۱۵۲ هزار واحد مسکونی است

به گفته نظری از ۱۱۷ هزار  مازندرانی که در طرح  نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند اطلاعات حدود ۷۰ درصد آن‌ها تاکنون پالایش شده و ۱۵ هزار و ۴۵۰ نفر واجد شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران می‌گوید: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده طرح نهضت ملی مسکن در ساری ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.

تاهل، سرپرست خانوار بودن و مردان مجرد ۲۳ سال به بالا، حداقل سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن مالکیت خصوصی و استفاده نکردن از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن از جمله شروط نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن است./باشگاه خبرنگاران جوان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *