آخرین اخبار

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق ۲ هزار میلیارد تومانی ارز در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از انهدام یک باند قاچاق حرفه‌ای ارز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان در این استان خبر داد.
اشتراک گذاری
25 اسفند 1401
60 بازدید
کد مطلب : 971

سلگی بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز مازندران با حضور روسای کمیته‌های مربوطه و شرکت وبیناری فرمانداران استان گفت: اعضای این باند ۱۸ نفره طی روزهای اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرهای آمل و بابل بدام افتادند.

این مسؤول سیاسی همچنین با اشاره به تلاش موثر تلاشگران اداره‌کل اطلاعات مازندران در زمینه مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق افزود: با تلاش ویژه سربازان گمنام امام زمان طی روزهای گذشته یک شبکه شرط بندی و قمار با حجم کلاهبرداری ۵۰۰میلیارد تومانی در مازندران متلاشی شد.

معاون استاندار مازندران یادآورشد: امسال ۳۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مازندران کشف و ضبط شد که منابع حاصل از فروش این کالاها به خزانه دولت رفت.

سلگی با اشاره به مشکل قاچاق چوب در مازندران از طرح ویژه تشدید برخورد با قاچاقچیان چوب در این استان خبر داد وافزود: با تشکیل قرار گاه مبارزه با قاچاق چوب در مازندران ،امنیت قاچاقچیان محصولات جنگلی در این استان برهم خواهد خورد.

وی با اشاره به سیاست اقتصادی منسجم دولت که موجب کاهش قاچاق در حوزه آرد و نان و فرآورده های غذایی شد افزود: باتقویت نظارتهای قانونی و تمرکز بر حوزه پیشگیری فعالیت های کنترلی در این بخش تشدید خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار اینکه تشدید مبارزه با قاچاق موجب رونق تولید و پویایی اقتصاد خواهد شد افزود: با تلاش‌های دستگاه‌های مسؤول مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات در مازندران به ۱۴ روز کاهش یافت.

در این جلسه تنی چند از فرمانداران استان در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت،  محصولات بهداشتی و تامین نیازهای بخش خدمات کشاورزی در سال آینده گزارشی ارائه کردند./فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *