آخرین اخبار

احتکار میلیاردی اقلام دارویی در ساری/ کشف یک میلیون و ۲۰۰هزار عدد انواع دارو در منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار احتکار میلیاردی اقلام دارویی خبر داد و گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف شد.
اشتراک گذاری
25 مرداد 1401
کد مطلب : 554

Visits: 0

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، از کشف انبار احتکار میلیاردی اقلام دارویی خبر داد و اظهار کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف شد.

وی افزود: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با اقلام حساس و سلامت محور جامعه و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد:  در اجرای این ماموریت، اداره اطلاعات این پلیس با بهره‌گیری از تجارب تخصصی خود با هماهنگی قضائی و همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی شهرستان ساری با کار شبانه‌روزی از طریق ذره بین قرار دادن مکان نگهداری داروهای غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.

محمدپور تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو را کشف کردند.

وی، ارزش داروهای مکشوفه را برابر نظر بالغ بر ۳۰میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در پایان با قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر  افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی رابیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *