آخرین اخبار

آزادراه تهران-شمال تا پایان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به پیگیری‌های مستمر مدیریت ارشد اجرایی مازندران، از بهره برداری پروژه عظیم آزادراه تهران-شمال تا پایان امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
21 آبان 1401
کد مطلب : 775

Visits: 0

روح الله سلگی در جمع تلاشگران سمن های جهادی مازندران اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر شناخت و حل چالش های اساسی توسعه مازندران است.

سلگی با اشاره به عملکرد یکسال اخیر مدیریت ارشد اجرایی مازندران اظهار کرد: مسیریابی و رشد سرمایه گذاری اقتصادی و رفع گره های کور طرح‌های عمرانی در یکسال گذشته مبین توفیقات استاندار مازندران است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری استاندار مازندران بندر امیرآباد به عنوان دروازه تجاری کشور برای برقراری ارتباط با اوراسیا شناخته شد.

وی تحقق ۵۵ درصدی برنامه اشتغال‌زایی دولت در سال‌ جاری را از دیگر توفیقات مدیریت ارشد اجرایی استان برشمرد و افزود: طرح های تحولی مازندران در بستر توسعه متوقف نخواهد شد.

سلگی، مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های توسعه استان را از دستاوردهای مدیریتی تیم اجرایی دولت سیزدهم دانست و افزود: با پیگیری های صورت گرفته بخش خصوصی وارد چرخه اجرای طرح های عمرانی استان شده است.

وی لزوم فعال شدن گروه های جهادی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی را یادآور شد و افزود: گروه های جهادی در اجرای طرح های عمرانی نظیر آبرسانی در مناطق روستایی حضور خواهند یافت.

این مسئول اجرایی با اشاره به موقعیت برتر مازندران در کریدور سیاسی و اقتصادی کشور افزود: با پیگیری استاندار مازندران پروژه عظیم آزادراه تهران- شمال تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون استاندار مارندران با تاکید بر ثبات و آرامش حاکم بر فضای سیاسی استان تصریح کرد: با اجرای برنامه تحولی دولت سیزدهم در مازندران تراز امنیت در سطح استان ارتقا یافت.

وی با اشاره به رشدیافتگی خدمات علمی و فرهنگی در استان افزود: دانشگاه های مازندران به عنوان مرجع تولید علم و فناوری در سطح ملی جایگاه واقعی خود را یافته اند.

سلگی گفت: به دستور استاندار مازندران با رفع موانع بروکراسی برای سرمایه گذاری، این استان در آستانه جهش خیره کننده در عرصه اقتصادی قرار گرفته است./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *