آخرین اخبار

آتش‌ ۲ هکتار از جنگل‌های کیاسر را بلعید/ درخواست بالگرد دوم برای مهار آتش

فرماندار ساری سطح آتش‌سوزی جنگل در منطقه هفت‌خال کیاسر را حدود یک و نیم تا دو هکتار اعلام کرد و گفت: همه عوامل مدیریت بحران تا زمان اطفا کامل حریق در منطقه حاضر هستند تا به صورت کامل مهار شود.
اشتراک گذاری
14 شهریور 1401
93 بازدید
کد مطلب : 638

روز گذشته حادثه آتش‌سوزی در جنگل‌های غرب و مرکز استان روز پرکاری را برای ادارات کل منابع طبیعی نوشهر و ساری رقم زده بود این آتش‌سوزی‌ها موجب شد تا بالگردهای امداد و نجات برای اطفای حریق به پرواز در بیایند.

در غرب استان آتش‌سوزی بعدازظهر خاموش شد و در این حادثه یک‌هکتار از جنگل‌های کلاردشت در منطقه«پی‌انبور» سوخت.

و اما آتش‌سوزی در منطقه کیاسر نیز روز گذشته بالگردهای امداد و نجات را وارد کار کرد که در این زمینه محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره آتش‌سوزی جنگل‌های کیاسر در منطقه هفت خال، اظهار کرد: آتش‌سوزی از روز گذشته اتفاق افتاده است.

وی با اعلام اینکه عوامل متعددی در ارتباط با علت آتش‌سوزی مطرح شده که در حال بررسی هستیم، افزود:  در حال حاضر مهار آتش سوزی در دستور کار است.

فرماندار ساری خاطر نشان کرد: همه عوامل دست اندرکار حوزه بحران در این منطقه برای مهار آتش حضور دارند، بنده از زمان دریافت اطلاعات در منطقه بر روند اطفا حریق نظارت داشتم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای جلوگیری از پیشرفت آتش انجام شده اما به صورت کامل مهار نشده است.

نوبخت اضافه کرد: یک بالگرد به منطقه اعزام شده است که در حال اطفا حریق است و با توجه به گرما هوا درخواست بالگرد دوم داده شده است.

فرماندار ساری اضافه کرد: دیگر بالگرد مهار آتش قرار است از رشت عازم منطقه شود.

وی با اعلام اینکه بیشتر درختان شکسته افتاده در این آتش‌سوزی از بین رفتند، گفت: باید برای خارج کردن این درختان تدابیر اندیشیده شود که این موضوع بعدها قابل بررسی است.

نوبخت سطح آتش‌سوزی را حدود یک و نیم تا دو هکتار اعلام کرد و افزود: همه عوامل مدیریت بحران تا زمان اطفا کامل حریق در منطقه حاضر هستند تا به صورت کامل مهار شود./فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *